ششمین سمپوزیوم تازه‌های نقشه برداری مغز ایران

ششمین رویداد تازه های نقشه برداری مغز ایران در 3 روز و بصورت آنلاین و حضوری در تیرماه سال جاری برگزار می‌گردد. برگزاری این رویداد در روزهای 15 و 16 تیرماه بصورت آنلاین و در روز 17 تیرماه بصورت حضوری خواهد بود.

آزمايشگاه ملّی نقشه برداری مغز به منظور پاسخگوئی به بخشی از نيازهای پژوهشی و فناوری کشور در زمينه ی ايجاد زيرساخت تصويربرداری و تحريک مغزی برای تحقيقات شناختی و ارائه خدمات دانش بنيان و روزامد در حوزه علوم و فناوريهای شناختی ايجاد شده است،که به صورت هيات امنايی اداره شده و يک موسسه ی ملّی است که در اختيار همه دانشگاهها و محققان کشور قرار خواهد داشت. تجهيزات مورد نياز آزمايشگاه که در طي چندين جلسه، توسط هياتی مرکب از متخصصان و اساتيد داخلی و خارجی تعيين و نسبت به سفارش و تهيه ی آنها اقدام گرديد؛ شامل دستگاه های تصويربرداری تشديد مغناطيسی 3 تسلا، تحريک غيرتهاجمی مغزی (TMS و TCS سازگار با MRI)، الکتروانسفالوگرافی (شامل سیستم سازگار با MRI) و طيف نگاری کارکردی مادون قرمز نزديک (FNIRS) می باشند. این آزمایشگاه همچنین مجهز به امکانات پیشرفته ی پردازش داده ، تصاویر و سیگنال و همچنین ارزیابی شناختی است.

فارمد تجهیز، حامی مالی

با توجه به نقش و جایگه شرکت فارمد تجهیز بعنوان پیشگام در نوروساینس ایران، به عنوان حامی این سمپوزیوم در این رویداد حضور خواهیم داشت تا همچون گذشته، ارائه‌کننده مطمئن‌ترین راهکارها برای ارتقاء عملکرد نقشه برداری برای متخصصین گرامی این حوزه باشیم.

منتظر دیدار با شما بازدیدکنندگان و متخصصین گرامی در روز 17 تیرماه (روز پایانی سمپوزیوم) خواهیم بود.

  • 00

    روز

  • 00

    ساعت

  • 00

    دقیقه

  • 00

    ثانیه

فرصت استفاده از تخفیف 50%

برای ثبت نام و شرکت در ششمین سمپوزیوم تازه های نقشه‌برداری مغز ایران،

برای مشتریان محترم شرکت فارمدتجهیز

* تعداد محدود *

برای اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست، با شماره تلفن 88503633 – داخلی 323 تماس حاصل فرمایید.