وبینار رایگان لورتا نوروفیدبک

لورتا نوروفیدبک یکی از جدیدترین و تخصصی‌ترین روش‌های نوروفیدبک است که ارائه فیدبک در آن مبتنی بر فعالیت نواحی مغز انجام می‌شود. لورتا روشی است مبتنی بر روش حل معکوس مساله، که عملکرد عمقی مغز را بر اساس امواج EEG مورد بررسی قرار می‌دهد. این روش توسط Pascual-Marqui ایجاد شده و به مرور تحت عنوان sLORETA و eLORETA بسط و توسعه پیدا کرده است.

این نوع نوروفیدبک، دو تفاوت عمده با نوروفیدبک سنتی دارد:

  1. برخلاف نوروفیدبک سنتی که بازخورد تنها مبتنی بر فعالیت یک الکترود به شخص داده می‌شود، بازخورد مبتنی بر تعداد کانال‌های بیشتر (حداقل ۱۹ کانال) و مبتنی بر عملکرد عمقی قشر مغز است.
  2. بر خلاف روش سنتی که شرایط تعیین‌شده برای سیگنال بازخورد مبتنی بر افزایش یا کاهش فرکانس‌های از پیش تعیین‌شده است، در این روش، بازخورد مبتنی بر انحراف معیار فعالیت عمقی مغز نسبت به میانگین فعالیت عمقی جامعه نرمال منطبق بر گروه سنی هدف ارائه می‌شود. به عبارتی، هدف از تمرین نوروفیدبک در این روش، نزدیک شدن عملکرد عمقی مغز به عملکرد عمقی جامعه نرمال است.

در این وبینار آقای دکتر سروش لهراسبی دکتری تخصصی علوم شناختی، مبانی لورتا، مکانیسم اثر لورتا نوروفیدبک و کاربردهای لورتا نوروفیدبک را در اختلالات مختلف مغز و اعصاب و روان ارائه خواهند کرد.

برای ثبت نام لطفا فرم ذیل را تکمیل نمائید. اطلاعات ورود به وبینار از طریق پیامک و ایمیل یک روز پیش از برگزاری وبینار ارسال خواهد شد.

زمان: یک‌شنبه ۱۳آآذر – ساعت ۱۸ تا ۲۰:۰۰

سرفصل‌ها:

آشنایی با لورتا نوروفیدبک

مکانیسم اثر لورتا نوروفیدبک

کاربرد لورتا نوروفیدبک در اختلالات مختلف

تلفن تماس جهت دریافت اطلاعات بیشتر :  ۰۲۱۸۸۵۰۳۶۳۳ – ۰۹۰۲۴۷۲۴۳۹۷

برای ثبت نام لطفا فرم ذیل را تکمیل نمائید. اطلاعات ورود به وبینار از طریق پیامک و ایمیل یک روز پیش از برگزاری وبینار ارسال خواهد شد.

در صورت علاقه‌مندی به اطلاع از وبینارهای بعدی می‌توانید فرم عضویت را تکمیل نمائید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!