کمپان‏ی ANT Neuro هلند در ادامه مجموعه وبینارهای رایگان خود، در روز چهارشنبه ۲۵ فروردین از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰، وبیناری را با موضوع «مزایای ثبت همزمان EEG و MEG در بیماران مبتلا به صرع» برگزار می‌کند.

‏تصویربرداری عملکردی مغزی با استفاده از EEG و MEG دقت زمانی بالایی را در بازه میلی ثانیه فراهم می‌کند. این وضوح زمانی بالا به منظور بررسی فعالیت غیر طبیعی مغز در بیماران مبتلا به صرع استفاده می‌شود. این روش‌ها وقتی به طور همزمان استفاده می‌شوند مکمل یکدیگر بوده و هر کدام برای تشخیص بخشی از جریان‌های عصبی زمینه‌ای مناسب هستند. تشنج‌ها و اسپایک‌ها به راحتی تشخیص داده شده و منبع آن مشخص می‌شود که اطلاعات ارزشمندی را برای برنامه‌ریزی درمانی در اختیار متخصصین و جراحان مغز و اعصاب قرار می‌دهد.

‏این وبینار که جنبه‌های مکمل بودن این دو روش را پوشش می‌دهد توسط دکتر Susan Bowyer استاد دانشگاه اوکلند و متخصص فیزیک پزشکی و تصویربرداری عصبی ارائه می‌شود. تحقیقات وی استفاده از EEG، MEG و fMRI برای درک چگونگی پردازش زبان، شنوایی، بینایی، حسی و عملکرد حافظه در مغز و توسعه روش‌های تصویربرداری برای تعیین محل مناطق مغزی غیرطبیعی (مانند صرع) پیش از جراحی است. همچنین تحقیقاتی بر روی شبکه‌های مغزی در اختلالات اتیسم، نارساخوانی، میگرن، وزوز گوش و دیستونی انجام داده است.

‏جهت ثبت نام در این وبینار می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمائید:
https://register.gotowebinar.com/register/795051774140568587

وبینار EEG MEG

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!