میزان استفاده از تجهیزات پزشکی در پژوهش‌های چاپ‌شده در مجلات معتبر، از جمله شاخص‌هایی است که هنگام تهیه تجهیزات به آن توجه می‌کنیم. سایت‌های معتبری هستند که اقدام به نمایه‌کردن مقالات علمی می‌کنند و می‌توانند به ما برای بررسی این موضوع کمک کنند.

سایت Google Scholar از جمله این سایت‌ها است که با توجه به قدرت موتور جستجوی خود می‌تواند جزئیات بیشتری را در اختیار ما قرار دهد. مقالات چاپ‌شده در سال ۲۰۱۸ به تفکیک در نوروفیدبک، بیوفیدبک، QEEG،‌ تحریک الکتریکی مغز tDCS و تحریک مغناطیسی مغز rTMS از این سایت استخراج شدند. سپس هر یک از این حیطه‌ها به همراه برند دستگاه‌‌های ارائه‌شده به وسیله فارمد تجهیز جستجو شدند که می‌توانید نتایج آن را در شکل زیر مشاهده کنید.

باعث افتخار مجموعه ماست که این نتایج نشان می‌دهد در مقایسه با تمامی برندهای ارائه‌شده در ایران و حتی در بیشتر موارد در دنیا، دستگاه‌های فارمد تجهیز بیشترین سهم مقالات را به خود اختصاص داده‌اند. ما همواره به شعار خود در ارائه برترین تجهیزات نوین نوروساینس در ایران متعهد هستیم. تلاش ما به ارائه طیف متنوعی از بهترین و به‌روزترین تجهیزات دنیا است که بتواند تمامی نیازهای مخاطبین‌مان در درمان و پژوهش را پاسخ دهد. در عین حال توجه می‌کنیم که این تجهیزات ساده‌ترین و راحت‌ترین کاربری را داشته باشند تا درمانگران و محققین بیشتر توجه خود را به مباحث اصلی‌تری معطوف کنند.

فارمد تجهیز

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!