کارگاه بین‌المللی نوروآناتومی عملکردی «مقدماتی برای درمانگران نوروفیدبک» – آنلاین

بنیاد بیوفیدبک اروپا BFE یکی از چهار سازمان اصلی نوروفیدبک و بیوفیدبک در دنیا، کارگاهی را با عنوان «نوروآناتومی عملکردی، زیربنایی برای درمان موفق: ترکیب مداخلات نوروفیدبک و بیوفیدبک» به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

تاریخ: ۲، ۹ و ۱۶ اسفند

ساعت: ۱۸:۳۰ الی ۲۳:۳۰ (به وقت ایران)

در این کارگاه، تمرکز بر درک عملکردهای هر یک از نواحی برودمن و چگونگی ارتباط شبکه‌های میان این نواحی با تفکر، احساس و رفتار است. شبکه‌های اصلی مختلفی در مغز وجود دارند که باعث می‌شود بسیاری از نواحی برودمن که از یکدیگر دور هستند در یک سندرم یا اختلال مشخص درگیر باشند. نشانه‌هایی که اختلالات را مشخص می‌کنند با عملکرد نواحی برودمن و شبکه‌های مغزی مرتبط هستند؛ می‌توان نشانه‌هایی که در اختلالات مختلفی مانند مشکلات در گستره توجه، عملکردهای اجرایی (شامل حافظه و یادگیری)، هیجانات (شامل اضطراب و افسردگی) یافت شده است را با این نواحی و شبکه‌ها تطبیق داد.

این کار به وسیله تشریح شبکه‌های مغزی، بررسی امواج مغزی EEG، نقشه مغزی QEEG، پتانسیل وابسته به رویداد ERP، تغییرپذیری ضربان قلب HRV و فعالیت نواحی عمقی مغز LORETA انجام می‌پذیرد و نمونه‌هایی از مراجعین با اختلالات ضربه مغزی، بیش‌فعالی/نقص توجه ADHD، ناتوانی یادگیری LD، آسپرگر، اتیسم و افسردگی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مدرسین این دوره دکتر مایکل تامپسون و دکتر لیندا تامپسون از سرشناسان حوزه نوروفیدبک و بیوفیدبک در دنیا هستند که جایزه دانشمند برجسته انجمن سایکوفیزیولوژی کاربردی و بیوفیدبک AAPB را در سال ۲۰۱۶ دریافت کرده‌اند.

اطلاعات بیشتر:

http://frmd.ir/bfe-workshop2021

02188503633 داخلی 6

مدرسه فارمد نماینده بنیاد بیوفیدبک اروپا BFE در خاورمیانه

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!